my.autodia EN

Συμμετοχή AUTODIA στην Ημερίδα "Βιωσιμότητα στον Πολιτισμό", Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

Συμμετοχή AUTODIA στην Ημερίδα

Με χρήσιμες παρεμβάσεις, προτάσεις και σημαντικές προσωπικές μαρτυρίες ολοκληρώθηκε χθες το πάνελ "Οικονομική Βιωσιμότητα" της Ημερίδας "Βιωσιμότητα στον Πολιτισμό" στο πλαίσιο του 2ου CIVINET FORUM που αφορά στην οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα της καλλιτεχνικής δημιουργίας, που διοργάνωσε το Civinet Greece-Cyprus στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

Share

Με χρήσιμες παρεμβάσεις, προτάσεις και σημαντικές προσωπικές μαρτυρίες ολοκληρώθηκε χθες το πάνελ "Οικονομική Βιωσιμότητα" της Ημερίδας "Βιωσιμότητα στον Πολιτισμό" στο πλαίσιο του 2ου CIVINET FORUM που αφορά στην οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα της καλλιτεχνικής δημιουργίας, που διοργάνωσε το Civinet Greece-Cyprus στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

Την Ημερίδα συντόνισε η ερμηνεύτρια, βοκαλίστρια, ερευνήτρια και καθηγήτρια φωνητικής Αγγελική Τουμπανάκη. Ο συνθέτης και παραγωγός Χρήστος Αλεξόπουλος (Puzzlemusik) κατέθεσε ενδιαφέρουσες προτάσεις για την προώθηση της ελληνικής μουσικής σκηνής, ενώ αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην ταλαντούχα και καταρτισμένη νέα γενιά Ελλήνων μουσικών που βγαίνει από τα 45 Μουσικά Σχολεία της χώρας, αλλά και το Ιόνιο Πανεπιστήμιο.

Η Ηλιάννα Αντωνίου, Δ/ντρια Επικοινωνίας & Διεθνών Σχέσεων της Αυτοδιαχειριση / Autodia επισήμανε τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζουν οι Οργανισμοί Συλλογικής Διαχείρισης στον βιοπορισμό των καλλιτεχνών, όσον αφορά τα πνευματικά και συγγενικά δικαιώματα, λειτουργώντας ως κόμβος ανάμεσα στην αγορά και τους δημιουργούς. Αναφέρθηκε στη μεγάλη πρόοδο του ελληνικού Οργανισμού, αλλά και στην πρόσφατη δράση του ως Θεσμικός Υποστηρικτής στο 1ο BlackBox Jazz Festival στον Φιλολογικό Σύλλογο «Παρνασσός».

Ο Θράσος Ειρήνης καλλιτεχνικός σύμβουλος στο HALF NOTE JAZZ CLUB τόνισε την επιτακτική ανάγκη να αλλάξει ο τρόπος αντίληψης της Πολιτείας, όσον αφορά τη διαχείριση της σύγχρονης μουσικής παραγωγής στη χώρα, ενώ η Ολλανδή παραγωγός και μάνατζερ Arlette Hovinga (That jazz Girl) περιέγραψε τη δική της εμπειρία αναφορικά με την αναζήτηση πόρων για την κινητικότητα καλλιτεχνών που διαχειρίζεται, ειδικότερα από χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και των Βαλκανίων.

Η Ιφιγένεια Διαμάντη (Swing in Greece, μέλος του Swinging Europe) μίλησε για την οικονομική βιωσιμότητα από το σύνολο της στρατηγικής βιωσιμότητας που κατήρτισε το Ευρωπαϊκό Δίκτυο για το Swing και η οποία αφορά στον τομέα των ανθρώπων/φορέων/σχημάτων/καλλιτεχνών που ασχολούνται σε επίπεδο επαγγελματικού προσπορισμού από το χορευτικό & μουσικό swing.

Ο δημιουργός, μπασίστας και παραγωγός Πέτρος Κλαμπάνης (PK Music) αναφέρθηκε στη δική του προσωπική πορεία, ως καλλιτέχνης με διεθνή καριέρα στην τζαζ μουσική σκηνή, ο οποίος ταξιδεύει πολύ συχνά στο εξωτερικό για να παρουσιάσει τη δουλειά του και να συμπράξει με άλλους καλλιτέχνες.

Τέλος, ο συνθέτης, σολίστ στο ούτι και πιανίστας Αλέκος Βρέτος κατέθεσε την προσωπική του μαρτυρία, όσον αφορά την πολυετή καλλιτεχνική του διαδρομή και την αλληλόδραση με κρατικούς θεσμούς και υπηρεσίες, με πολύ αγώνα, επιτυχίες αλλά και ανατροπές. Το πάνελ συντόνισε o δημοσιογράφος, ραδιοφωνικός παραγωγός και μουσικός Κωνσταντίνος Ταχτσίδης (Αθήνα 9.84).

Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης Μουσικών Πνευματικών Δικαιωμάτων Η Αυτοδιαχείριση
TUV
CISAC
Αναζήτηση