my.autodia EN

Διαδικασία Καταγγελίας

Σας ενημερώνουμε ότι η ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ δέχεται πάσης φύσεως καταγγελία, διαμαρτυρία ή παράπονο εκ μέρους μελών της, χρηστών, καθώς και οργανισμών συλλογικής διαχείρισης δικαιωμάτων ή ενώσεων αυτών της ημεδαπής ή της αλλοδαπής, στο πλαίσιο συμβάσεων μονομερούς ή αμοιβαίας εκπροσώπησης που έχει συνάψει με τους τελευταίους, σχετικά με κάθε ζήτημα που άπτεται του σκοπού, της λειτουργίας και των αρμοδιοτήτων του Οργανισμού μας, ιδίως, δε, για ζητήματα συμβάσεων ανάθεσης διαχείρισης δικαιωμάτων, όρων εισδοχής μελών, εισπράξεων, κρατήσεων και διανομών δικαιωμάτων, αμοιβολογίου εύλογης αμοιβής και διαπραγμάτευσης.

Οι εν λόγω καταγγελίες πρέπει να είναι έγγραφες, επώνυμες, να αναγράφουν την ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας με τον καταγγέλλοντα και να συνοδεύονται από οποιοδήποτε στοιχείο αποδεικνύει την ιδιότητα του καταγγέλλοντος και τη βασιμότητα της καταγγελίας κατά την κρίση του καταγγέλλοντος. Αποστέλλονται, δε, στον Οργανισμό μέσω ταχυδρομείου, ταχυμεταφοράς ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], ενώ υπάρχει και η δυνατότητα κατάθεσης αυτών από τον καταγγέλλοντα στα γραφεία του Οργανισμού μας κατά τις ώρες λειτουργίας του. Υπάρχει και η δυνατότητα χρήσης εντύπου καταγγελίας που βρίσκεται στα γραφεία του Οργανισμού μας και στον ιστότοπό μας.

Κάθε καταγγελία πρωτοκολλείται ως εισερχόμενο έγγραφο και ενημερώνεται σχετικώς ο καταγγέλλων για τη λήψη της μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εντός τριών (3) εργασίμων ημερών από τη λήψη ή την κατάθεσή της. Οι καταγγελίες εξετάζονται από τον Οργανισμό το αργότερο εντός προθεσμίας δώδεκα (12) εργασίμων ημερών από τη λήψη τους. Η σχετική απάντηση είναι πάντοτε αιτιολογημένη και γνωστοποιείται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον καταγγέλλοντα.

Σε περίπτωση αδυναμίας εξέτασης της καταγγελίας ελλείψει στοιχείων, ζητείται από τον καταγγέλλοντα η προσκόμιση συμπληρωματικών στοιχείων, ενώ η απάντηση στην εν λόγω περίπτωση γνωστοποιείται στον καταγγέλλοντα εντός προθεσμίας επτά (7) εργασίμων ημερών από τη λήψη των συμπληρωματικών στοιχείων. Οι προδήλως αβάσιμες ή απαράδεκτες καταγγελίες τίθενται στο αρχείο, ομοίως και εκείνες που απορρίπτονται ως νομικά ή ουσιαστικά αβάσιμες, οι καταγγελίες που χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης παραπέμπονται στα αρμόδια όργανα του Οργανισμού μας ενώ εκείνες που γίνονται αρχικώς αποδεκτές παραπέμπονται προς περαιτέρω ενέργειες στα όργανα του Οργανισμού μας ή στο Διοικητικό Συμβούλιο αυτού που τις εξετάζει και αποφασίζει σχετικώς στην πρώτη τακτική του συνεδρίαση. Σε κάθε περίπτωση ενημερώνεται ο καταγγέλλων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Share
Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης Μουσικών Πνευματικών Δικαιωμάτων Η Αυτοδιαχείριση
TUV
CISAC
Αναζήτηση