my.autodia EN

Η AUTODIA στο IMPF Music Entrepreneurial and Creative Industry Summit, 9-12/10

Η AUTODIA στο IMPF Music Entrepreneurial and Creative Industry Summit, 9-12/10

Η Γενική Διευθύντρια της ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ Μαργαρίτα Παναγιωτοπούλου, μαζί με 200 εκπροσώπους από τη διεθνή μουσική βιομηχανία, παρακολούθησαν το Music Entrepreneurial and Creative Industry Summit του Διεθνούς Φόρουμ Ανεξάρτητων Εκδοτών Μουσικής (IMPF) που διοργανώθηκε στις 9-12 Οκτωβρίου, στη Μαγιόρκα.

Share

Η Γενική Διευθύντρια της ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ Μαργαρίτα Παναγιωτοπούλου, μαζί με 200 εκπροσώπους από τη διεθνή μουσική βιομηχανία, παρακολούθησαν το Music Entrepreneurial and Creative Industry Summit του Διεθνούς Φόρουμ Ανεξάρτητων Εκδοτών Μουσικής (IMPF) που διοργανώθηκε στις 9-12 Οκτωβρίου, στη Μαγιόρκα.

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, η κα. Παναγιωτοπούλου πραγματοποίησε μία σειρά επαφών και συναντήσεων με κορυφαία στελέχη της μουσικής βιομηχανίας, με στόχο την ανταλλαγή πληροφοριών και τη σύναψη νέων διεθνών συνεργασιών.

Η εκδήλωση ήταν η πρώτη μιας ετήσιας παγκόσμιας συνάντησης για μουσικούς εκδότες, τραγουδοποιούς και φίλους του κλάδου που πραγματοποιείται κάθε τρία χρόνια και η οποία συγχρηματοδοτήθηκε από το πρόγραμμα Creative Europe της ΕΕ για το «The IMPF Network Project», καθώς και τις εταιρίες 22D Music Group, Kemper Music Group, Alondra Music, και υλοποιήθηκε με τη χορηγία των Musixmatch, Downtown Music, Budde Music, On Music και Session Studio.

Πρόκειται για μια κορυφαία μουσική επιχειρηματική συνάντηση και σεμινάριο σύνθεσης για δημιουργούς και εκδότες, που φέρνει σε επαφή την ανεξάρτητη κοινότητα των μουσικών εκδοτών με την ευρύτερη βιομηχανία από όλο τον κόσμο.

Τα θέματα που συζητήθηκαν στο συνέδριο αφορούσαν τις ενέργειες που απαιτούνται για τα μεταδεδομένα (metadata) και την είσπραξη δικαιωμάτων, την αυξανόμενη επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στη μουσική δημιουργία, τα πνευματικά δικαιώματα, τη σύνθεση και τις μουσικές εκδόσεις στο metaverse (το λεγόμενο «δεύτερο σύμπαν»), το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, τα buy-outs (εξαγορές δικαιωμάτων), τις βέλτιστες πρακτικές συγχρονισμού (synchro), τη μεγιστοποίηση εσόδων και την εμπορική εκμετάλλευση στα βιντεοπαιχνίδια, καθώς και το μακροπρόθεσμο μέλλον των ανεξάρτητων μουσικών εκδοτών.

Μεταξύ των ομιλητών περιλαμβάνονταν ονόματα μεγάλου βεληνεκούς από τη διεθνή μουσική βιομηχανία, όπως είναι οι Jules Parker (Spotify), Molly Neuman (Downtown Music Holdings), Rell Lafargue (Reservoir Media), Peter Bradbury (Sky TV), Katja Jainski-Manteuffel (Budde Music), Gadi Oron (CISAC), Stella Tavella (Musixmatch), Barry Scannell (William Fry), Caroline Champarnaud (SACEM), Mark Kitcatt (IMPALA), Niclas Molinder (Session), Liudmyla Tsymbal (NGO UACCR), Burak Ozgen (GESAC), Alexander Wolf (SESAC), Indi Chawla (The MLC), Helienne Lindvall (ECSA), Robert Singerman (LyricFind), Graham Davies (The Ivors), Veronique Desbrosses (GESAC) και Marc du Moulin (ECSA).

 

Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης Μουσικών Πνευματικών Δικαιωμάτων Η Αυτοδιαχείριση
TUV
CISAC
Αναζήτηση